tiistai 5. huhtikuuta 2016

Työssäoppiminen: V.O.G Hiushuone


Hei! Työssäoppiminen jo lähenee loppuaan ja olen ollut pian viisi viikkoa kolmena päivänä viikossa työssäoppimassa V.O.G Hiushuoneessa Turussa. Tämä on ollut ensimmäinen työssäoppimispaikkani, mutta olen saanut ottaa myös omia asiakkaita puoleen hintaan ja myös päässyt harjoittelemaan enemmän. Hiustenpesu on tullut tutuksi ja olen saanut vinkkejä muun muassa föönaukseen ja värin levitykseen liittyen.
Liike sijaitsee Yliopistonkatu 11 C:ssä, liikkeeltä löytyy myös omat nettisivut sekä Facebook ja Instagram, joista löytyy lisää tietoa: http://www.hiushuonevog.fi/




Työntekijöitä liikkeessä on kuusi kappaletta ja paikan omistaa Marie Nuutinen. Kerroksia on kaksi kappaletta ja tilat ovat suuret. Liikkeessä on myös non-stop-palvelu miesten hiustenleikkuille ja monet käyvät leikkauttamassa hiuksiaan ilman ajanvarausta.


Liikkeessä käytetty tuotesarja on ranskalainen Laboratoire Ducastel, joka oli minulle ennestään tuntematon, joten oli kiva tutustua minulle täysin uuteen tuotesarjaan. Sarjaan tutustuttuani olen oppinut pitämään siitä ja todennut tuotteet laadukkaiksi.




Liikkeen palveluihin kuuluvat hiustenleikkuut, värjäykset, permanentit, kampaukset ja meikit, hiusten ja hiuspohjan hoidot, parranajot ja -muotoilut, hiustenpidennykset, intialainen päähieronta, tietokoneanalyysit sekä kynsipalvelut.




Yläkerrassa on pesupaikat, jotka toimivat sähköllä ja jalat saa nostettua halutessaan ylös. Yläkerrassa on myös kahvikone, jolla saadaan valmistettua asiakkaille erilaisia erikoiskahveja.

Aika työssäoppimassa on kulunut nopeasti ja on hyvä kun saa työkokemusta erilaisista paikoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti